שאלות ותשובות
אספנו מספר שאלות עבורכם, לפניכם תשובות קצרות
שאלות נאספו עקב פניות חוזרות בחוסר הבנה כלפי מספר נושאים בעולם הביטוח.
מרכזנו את השאלות שנשאלות ביותר, מוזמנים לפנות אלינו באופן אישי לשאלות אישיות יותר.
גיל הפרישה בישראל הוא 67 לגברים ו-62 לנשים נכון לשנת 2023.
הקרן הגדולה ביותר היא מבטחים שנקנתה ע"י מנורה מבטחים.
בעוד שיש קרנות נוספות כגון: כלל, מיטב דש, הראל, אקסלנט ועוד.
תפקידן לספק קצבה חודשית לאחר פרישה.
מומלץ להפקיד לפחות כ16% לעצמאים וזאת בכדי שנוכל לשמר את רמת החיים בצורה הזהה ביותר להכנסה העכשווית לאחר הפרישה.
הביטוחים הנפוצים ביותר הם ביטוחי הבריאות אשר משלימים את מה שקופת החולים אינה יכולה לספק.
בנוסף, ביטוחים אלמנטרים הכוללים רכב, דירה, רכוש.
ביטוחי נסיעות לחו"ל וביטוחי אחריות מקצועית ועסקים.
תהליך העבודה שלנו הינו יחודי בתחום ומבטיח הבנה מלאה של הדברים:
עד היום אנשים התרחקו מעולמות אלה בשל פחד או חוסר רצון לגעת בנושאים שגורמים לאי נוחות, בשל מצב זה אנו נתקלים בלקוחות אשר משלמים סכומים גבוהים בביטוחים השונים, אינם מבוטחים נכון ומפסידים סכומים של מאות אלפי שקלים על כספם בתשלומי הביטוח ובפנסיות.
על מנת להבין את העולם שלנו לעומק אנחנו מאמינים בניהול תהליך נכון, הסבר מקיף וחיבור אישי
היכולת לקחת את הדברים שנראים מסובכים ולפשט אותם להבנה מלאה של כל אדם ובכך להקנות בטחון וידע.
לקוחה שאלה אותנו במהלך הפגישה למה אנחנו טוענים שביטוח מחלות קשות הוא חובה לילד והסיבה היא פשוטה.
ברגע שילד חולה אחד ההורים סביר להניח יעזור את עבודתו על מנת לטפל בילד ולא יקבל גיבוי כספי מהעבודה ובמקרה קשה סביר להניח ששני ההורים יאלצו לעזור או לקחת ימי חופש שעליהם הם לא יקבלו כסף.
לכן ביטוח זה מגבה את המצב הכספי שעלול להכביד בעת גילוי מחלה לילד וחוסך כאב לב וחוסר שקט נוסף.
כחלק מהפעילות היום יומית בבז פיננסים אנו דואגים לטיפול בפניות של לקוחות, שאלות וייעוציים.
קבלת לקוחות חדשים, בניית תיק מותאם אישי ללקוחות ולבני משפחתם.
בסופו של תהליך העבודה אנו נוודא שהחליפה שתפרנו יחד הן ברמרת הכיסויים והן ברמת ההקשעות, החסכנות, הפנסיות, הביטוחיים יהיו מותאמים לכם בצורה מיטבית.
מעבר לכך אנו מבצעים תביעות המתנהלות מול גופים שונים וחברות הביטוח ומעבירים עדכונים ללקוח בשלבי התביעה וההתקדמות עד לסיום התהליך.
הדבר הינו אינדיבידואלי ויש לבדוק את סל השירותים שמקבלים דרך הקופה, השתתפות עצמית, עלויות והכיסויים הנדרשים.
ברגע שלקוח חדש מתחיל תהליך אנו מזמינים חומרים מהמסלקה הפנסיונית והר הביטוח על מנת לקבל את כל המיידעים על הלקוח.
בעזרת המיידעים אנו בונים תיק מסודר בהתאם לכל לקוח על פי מספר קריטריונים : מצב בריאותי, גיל ועבודה.
כמובן שיש עוד קריטריונים נוספים, אלו הם העיקריים.
ישנם מסלולים שונים כגון: מניות, אגח, S&P ומסלולים מעורבים.
המסלול משפיע ישירות על רמת הסיכון הנדרשת והתשואה הצפויה בעקבות המסלול.
בדרך כלל פיצוי לוקח עד 30 ימים מהגשת התביעה, אך זה משתנה בהתאם לחברת הביטוח וסוג הנזק.
חברת הביטוח היא החברה המבטחת בעוד שסוכן הביטוח הוא איש המקצוע אשר דואג להתאים את הביטוח הנכון לכל לקוח ולקוח.
חשוב להבין שיש סוכנים שעובדים בתוך חברת הביטוח והם מוכרים אך ורק את המוצרים שלהם בעוד שסוכן יכול לשווק מוצרים של כל החברות ולתת אופציות נרחבות.
הדברים המשפיעים על גובה דמי הביטוח הינם פרמטרים אישיים: גיל, משקל, מצב בריאותי, מעשן\לא מעשן ועוד.
כל אלו בעצם קובעים את עלות הביטוח פאר סיכון מנגד לכל ביטוח אשר אדם פרטי יעשה.
חברת הביטוח היא חברה כלכלית ומוכנה תמורת תשלום לקחת את הסיכון שבעתיד היא תצטרך לשלם עבור הוצאות רפואיות.
אך עם זאת לא תהיה מוכנה לשלם עבור הוצאות רפואיות הנדרשות כבר בשל מצב קיים.
לדוגמה: נניח שאדם זקוק לתרופה שעולה 32 אלף ש"ח בחודש, לא ייתכן שיעשה ביטוח וישלם עליו כ200 שקלים ויקבל תרופה בעלות שכזו.
הרי ברור שחברת הביטוח תפסיד כאן כסף, לכן חשוב לעשות ביטוח בריאות מוקדם ככל האפשר.
חברת הביטוח מחויבת לעשות בירור עבור חוותה כלפי המבוטח.
לבדוק אם אכן המקרה הנתבע הינו מקרה חדש ולא ישנות של מקרה או אי דיווח לחברת הביטוח.
חברת הביטוח תשלם באם המקרה חל לאחר כריתת החוזה עם חברת הביטוח.